helg helg helg

lördagen bjöds på shopping åt d, thairesturangsbesök hela family och sedan dop med fika. sen åkte jag och mina k:n hem till mamma och pappa för en myskväll med middag och d skulle iväg på 25 årsfest. natten blev kaos då jag sänkte medicineringen till 5 istället för 7,5. bad! imorse vaknade vi lite halvtrötta så vi segade runt och kollade lotta innan vi klädde på oss och gick ut och lekte på tomten med bilar och åkte rutschkana. sen åt vi mormors pankisar till lunch, så smarr så smarr. sen åkte vi hem och så ska jag packa ur bilen och tappar min telefon så hela skärmen är spräckt och min dadi är i ett annat land, not fun... väl hemma lekte jag k och d ute på framsidan och ritade med gatukritor och snicksnackade med grannarna, sen plockade vi kottar och låg och chillade på vår altan (som snart är klar) och så shoppade vi ett parasoll av grannen som ska flytta.. :D fynd! middag var donk då k inte haft någon matlust på några dagar, så vi försökte med det, men njae skulle jag vilja säga.. sen vart det bad och sängen lite efter sju. direkt efter tog jag stora k på en långis, snabbt och effektivt. direkt efter det gjorde jag mammas bokföring som jag vart klar med för typ en kvart sen.. jag är snabb när jag gör saker, nu ska jag kolla försäkringskassan och min internetbank sen bädda om sängen och gå ut med k på en kortis innan sängen kallar! jag är dödstrött dagen till ära...


älskar min bebbe så otroligt mycket, fan hur ska man kunna älska någon annan människa lika mycket som jag älskar kevin? alltså kan man ens skaffa ett syskon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0