måndag, fantastiska måndag.

33 dagar kvar tills jag k och mami lämnar sweden för cypern med sol värme shopping slappdagar god mat och bara vara, jag ska leva livet där, leva livet.


worket gick bra, sex timmar plus rast går ganska okej. hemma lekte vi lite, sen lagade vi mat tillsammans jag och k, vi lagade fläskfile med grädde, peppar, köttbuljong, grillkrydda, paprikakrydda och färska paprika bitar och till det vart det ris för hela slanten, mumma vart det. sen lekte vi lite, plockade av och sen badade k med d och jag sprang ut med andra k:t för en prommis. sen dusch och nattning utav lilla k.. och här kommer det bästa han är så förbaskat jävla duktig på att somna själv, fantastiskt. vi går in och jag ger honom välling och sjunger kanske sju låtar och sen klappar jag honom på huvudet och pussar och kramar och säger hur mycket jag älskar honom och hur fin han är sen lämnar jag rummet och det är inte många gånger som jag behöver gå in för att lägga ner honom igen det händer någon gång och inte ens varannan dag, sen somnar han av sig själv efter kanske fem-tio minuter, så jäkla fantastiskt! han är för jäkla duktig, jag är stolt över dig kev. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0