Ta hand om din tid.

Morgonen började orkeslöst, men okej then we go again. Lunch kyckling ris och broccoli grädde och paprika sås. Efter det sova middag, nästan två timmar. Sen kom M och kiddsen hit och latjade en stund innan vi tog oss till andys lekland i sickla och lekte och svettades i nästan tre hela timmar. Vi tog en fika/mellis runda också. Sen åkte vi hem till mami and papi för att få middag serverad. Stämningen dog lite där av förklarliga själ, men hey livet är inte enkelt och förhållanden är piss. Ett konstanterande. Nattningen avslutades så sent som efter åtta denna fredagskväll, men ibland gör det inget, vi gör det inte ofta så det så. D drog iväg sju för att kolla fotboll, i think?! Och vi stannade tills tjugo i åtta för fika. Nu sover min prins, mitt hjärta, mitt liv, ja han som jag lever för och jag har precis pysslat om mitt fejs. Funderar på om jag ska pyssla om mina ben och kanske till och med naglar också.. Får se när orken försvinner.
två vildar i bollhavet!
en vilde kastar bollar i luften och skrattar så han nästan kiknar.
en lyckad fredag, mycket fredagsmys.. jag älskar att höra honom skratta och se honom så där lycklig enda in i själen, det betyder allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0