veckan veckan

Och igår var d hemma med k för att han var snorig och hostig. Idag är jag hemma och resterande dagar han behöver vara hemma och vila upp sig på. Jag älskar att vara med honom, bara jag får göra mig någorlunda i ordning först och kanske plocka av en stund mitt på dagen i det kaos som råder med en ettåring i hemmet.

Imorse väntade också ett besök hos vetrinären. Stora k börjar med sin medcin ikväll så ska vi om två veckor tillbaks och kolla om det blivit något bättre. Hoppas hoppas. Nu ska jag anmäla vab och ringa öronläkaren för att boka in en tid. Det finns alltid något att göra, det kan jag lova. Ikväll är det storhandling som gäller och påbörjan på mitt ''revisor'' jobb. Ska vara klart med allt på onsdag, det är lite att göra kan jag lova. Bara hugga in.. Lördag bjuder på dop. Söndag bjuder på loppis vid vår dörr, kom och hälsa på vettja och måndag bjuds på valborgsfirande ala barnvänligt såklart. Full rulle fram tills det att man börjar arbete igen på onsdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0