diary 1

It's music in my ears. okej f'ckers, i tre hela dagar har jag och min bästa vän stått och krigat för att få biljetter till shm. Idag sista försöket innan vi köpte biljetter för mycket dyra cash så fick vi våra efterlängtade vip biljetter & hörrni fan vad kul det ska bli! Jag går all in då, ba så att ni vet.

Nog om det. Idag har jag och t flängt runt halva staden, målat, lunchat och fixat byrån. Kan man skratta mer än när man är med henne, haha, skulle inte tro det. Sen hämtade jag min sockertopp i centrum för att bege oss till bilen och hund. Väl hemma tog vi en promenad och k cyklade som en galning. Inne så gjorde vi inte många knop. Vi lagade mat, vi kolla barntv och vi lekte en stund med bilarna sen hoppade vi i ett skummbad och sen borstade vi gaddarna och la oss i sängen båda två och mös sjöng och drack välling innan k slog igen sina små söta vackra ögon! Underbara unge. Imorgon ska vi till mullemeck parken för att latja fett och efter det är det middag hos svärmor. På fredag ska vi latja med elvin.. Lördag ska vi shoppa, leka och sen lämnar jag min knodd för att gå all in med min friend maya, hon blir 25 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0