en dag i ditt liv

mitt lilla underbara barn kan se ut såhär..

vi hade en liten jobbig natt mellan 02 och 06 men sen gick vi upp och du var glad och åt mannagrynsgröt med hallon och blåbär, du är så duktig på att äta gröt och frukt (UTAN SOCKER) såklart. sen hade vi lite mys innan vi skulle klä på oss kläderna för att bege oss till mormor (din dagmamma!) och alla barn. vi satte på dig blåa ''khakibyxor'' och en farfars tröja i ljusblå till, dina adidas skor och en turkos tjocktröja i märket everest över. sen hoppade vi i vagnen och tog kenzo i koppel och promenerade från vårt radhus i skönstaholm mot mormors hus i sköndal. när jag lämnade dig fick jag en puss på munnen och sen tog du tag i mormors vagn och promenerade iväg från mig. mamma vill bara tala om hur mycket jag älskar dig! du är mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0