Igår var en bra dag

Började med att vi försov oss efter en jobbig natt. Jag hade tid hos läkarn så det vart stress stress och inte som vanligt denna morgon. Lämnade båda mina k:n hos mamma och pappa och fortsatte upp till läkarn. Väl där gick det fort, var hemma innan k ens hade hunnit blinka. Då vart det änuu mer stress till skolavslutningen (willevompens) men väl där så vart allt supertrevligt. K dansade till musiken och busade med alla barn..Gick super även om han är ''allovertheplace'', ha ha. Sen lekte vi med kusiner och moster hela dagen, super! Efter det promenerade vi hem till mormor och morfar (mamma/pappa) och latjade en stund innan vi åkte hem där vi fick hemlagade pannbiffar med färskpotatis till middag, smask. Sen lekte vi ute på vår uteplats och sen hoppade k och d i badet och moe hämtade upp mig för att shoppa loss på rean till våra änglar på polarn. fyndade massor och sen fick jag ett par shoes av moe i present. Efter det tog vi fika i sjöstaden med promenad, super mysigt!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0