long time

Och tiden har bara rullat förbi i en himmla fart. Köket är renoverat och klart. K är nu två år och sjunger, räknar till fem, börjar lära sig färgerna, han fyllde två för två veckor sedan, hur underbart är inte detta? Gud min lillkille håller på att bli stor, lite ont i magen får jag allt, såklart. 
 
Annars har vi det tufft just nu. Men vem har sagt att livet ska vara lätt.. Stora k är opererad och d mår inte bra alls då han efter många år kommit fram till vad 'problemet' är. Men vi ska kämpa & ta oss igenom detta, oh yes. 
 
Just nu så sitter jag i min ensamhet och skriver då k somnade tio igår kväll och sover fortfarande... Fantastiskt så säg? Detta har aldrig inträffat tidigare, han har sovit en hel natt nu. Jag kan börja gråta!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0